JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2012

Av josssanemilsara - 15 augusti 2012 21:20

Tjoo just nu är jag hos lilla Alex<3 Vi ska kolla på film och äta ben&jerry!! Gott gott! / Sara

.

Av josssanemilsara - 14 augusti 2012 18:33

Heej usch på mig! Förlåt att jag inte har bloggat. Men jag har verkligen inte haft tid då jag haft fullt upp med allt annat. Nu är det bara en vecka kvar exakt för mig och Josan tills vi börjar skolan. Usch vill inte äns tänka tanken. Men denna veckan kommer nog gå fort.. :( 

Jag tänkte lägga en bildbomb nästa vecka på bilder jag har tagit under sommarlovet.

Så kolla då ;)


Jag har även några frågor sen frågestunden så tänkte svara på dom i ett senare inlägg idag.


                                                           Kram så länge Sara 


 

 

 


Av josssanemilsara - 10 augusti 2012 00:39

:) today var jag i stan med min lilla Alexandra, vi var förbi the cinema och såg - Batman The dark knight rises -
Gryym film!! Eftersom det var den sista filmen så hade dom knutit ihop lite saker från de tidigare filmerna. Vill inte säga för mycket och handlingen är omöjlig att berätta men jag tycker iaf att ni borde se den! Slutet var grymt bra men dock ville man inte att den skulle ta slut när man fick se hur den slutade! Ajaa nog om de, ;) nu ska jag titta på film med Alexandra eftersom vi tog en 1timmes promenad tidigare så är vi lite sega just nuu! ;pp
XOXO JOSAN

Av josssanemilsara - 8 augusti 2012 21:16

Tjosan, it's josan! Sorry för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp senaste veckan. Men nu har jag iaf bestämt att hålla mig ifrån söt saker, har ätit alldeles för mycket gotti på sista tiden! Men nu ska det bli ändring. Jag ska bli hälsosam! Började i måndags så jag ska börja med två veckor sen får vi se om man är (stark nog) att fortsätta... Hehee lycka till typ.

Nu ska jag fortsätta att måla naglarna och titta på Barcelona - Manchester :) pussss jossssan!!

För dig Aleex!

Av josssanemilsara - 5 augusti 2012 13:12

Åh, just nu längtar jag inte tillbaka till skolan. :( vill ha sommarlov tills september typ! /josan

Av josssanemilsara - 5 augusti 2012 13:11

Åh, just nu längtar jag inte tillbaka till skolan. :( vill ha sommarlov tills september typ! /josan

Av josssanemilsara - 4 augusti 2012 14:04

Nu har jag precis kommit hem efter att snälla josse har sjutsat* (stav) hem mig från Matildan på sin underbara moppe! Den är ju bara för go! ;) dock slog jag i smalbenet ganska rejält i en vägbom. Hahaa, ont men kul.
Nu ska jag iaf åka till stan så vi höres senare :) Pusss josankossan

P.S Saknar min bästisfestis S!

Matildas söta bebis :D

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards