JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2011

Av josssanemilsara - 30 augusti 2011 16:33

Heej, idag hade klassen stadsvandring, jag skulle vara ledare för min grupp och man kan ju säga att det gick sådaärr. Men det orkar jag inte berätta om nu men jag kan berätta att jag såg "Lotta" från Andra Avenyn, nu kom jag på hur mycket jag saknar det! Aja hej då... / En människa som har ont i fötterna


Av josssanemilsara - 28 augusti 2011 19:45

Hej, det var ett tag sedan.   Det har inte hänt så jätte mycket på sista tiden.

Men en roligt sak är ju att http://www.tv4.se/robinson börjar imorgon, haha självklart måste man ju titta eftersom min idrotts lärare är med.   Idag var jag å  shoppade, jag Köpte ett par leggins, en tjöja, ett nagellack och ett plagg från

Reese Witherspoon nya lindex kollektion. Hinner inte skriva så mycket mer just nu. Så, bye bye! / josan

 

Av josssanemilsara - 22 augusti 2011 16:27

Hej! Idag började skolan igen, det var roligt att träffa alla saknade kompisar men usch annars tycker jag att man kunde haft sommarlov ett tag till.

Jag kommer antagligen inte blogga ofta eftersom jag har träning och massa saker i skolan men vi ses när jag har tid och lust. Ha de b så länge! / josan

Av josssanemilsara - 11 augusti 2011 18:46

Jag tar en liten time out eller bloggpaus pga att det är ju bara jag som bloggar och jag har ju inte denna bloggen själv. Ha det bra så länge! /Josefin

Av josssanemilsara - 10 augusti 2011 22:38

Nu har jag kommit hem från en iskall, regnig och rolig dag på lisse med Matilda!

Det var verkligen iskallt, men vi hade roligt ändå. Nu har jag tagit ett varmt bad tagit på mig en gosig moronrock och har en kopp te i handen, kan det bli bättre?


Ni som inte har gjort det besök Matildas blogg, den är grym! http://quett.blogg.se/

Kram josan

  

Av josssanemilsara - 10 augusti 2011 11:12

Heej hej! Jag hinner inte blogga nu först ska jag duscha och sånt sedan ska jag möta Matilda på Skrabbe sen blire att bra in till lisse. Ha de bra! Kram josan

 Bild: Google

Av josssanemilsara - 9 augusti 2011 17:50

Heej hej, idag när jag städade hittde jag jättegammmla VHS-filmer bla,

"Jag vet vad du gjorde förra sommaren, Never been kissed, Scream och Titanic så jag bestämde mig för att titta på Titanic eftersom jag inte har tittat på den på typ 20 år... Men det slutade med att jag inte gjorde det eftersom jag skulle bli på sorligt humor, och gå runt och surga typ. Hahah men det slutade med att jag tittade på "Never been kissed" En film jag verkligen rekommenderar. Den handlar om Josie som är 21 år och jobbar som reporter och får i uppdrag att gå tillbaka till High School och skriva en slags artikel om High school elever. Hon låtsas att hon är elev och ska bli vän med dom populära eleverna men det går inte så bra, det händer massa saker och hennes lärare blir kär i henne och när hon blir det i honom också så är det försent. Som ni märker så suger jag på att förklara men den är iaf jättebra!  

KRAM JOSAN

 

  

Av josssanemilsara - 6 augusti 2011 17:55

Just nu har jag fått skol-ångest... Jag känner verkligen inte att det ska bli kul att börja åttan. Det ska ju bli roligt att träffa alla kompisar men själva skolan, tidiga morgonar, prov, läxor, betyg och all den där skiten! Fy, jag vill bara sätta mig på ett plan ner till paradiset. Nu längtar jag tillbaka till Gran Canaria, där var man så upptagen med allt att man glömmde att  skolan ens existerade. :(

                      

Pussss josan

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards