JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2012

Av josssanemilsara - 30 november 2012 19:37

                                                                Heej

Gjorde ett blogginlägg igår men det ville inte funka men försöker idag istället.. och ni hade nog inte viljat läsa det inlägget eftersom jag skrev av mig så det var hur långt som helst^^

Idaag var klassen på Valhala helt okej faktiskt kanske inte det bästa man gjort.

Sen gick jag och Josefin till Mc och köpte varsin glass så himla mys! <3 

Imorgon är det första december äntligen är det en ny månad c:  kram Sara 


 

Av josssanemilsara - 30 november 2012 18:50

 

 

En locktång står högst upp på önselistan just nu! /josan

Av josssanemilsara - 29 november 2012 23:06

Idag har jag varit i skolan och gjort sådanna saker man gör i skolan! Såå spännande... <3

Sedan fortsatte resan hemåt med matte som prio1, efter det drog jag på träningen där jag och Sara stannade en stund efteråt och städade. Hahah det blev ju rent och så. Nu sitter jag och äter lite yougurt och ska snart gå och lägga mig, börjar halv tio imorgon och har bara en lektion om man inte räknar med simningen då, det blir nog en trevlig liten fredag!


Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt i helgen också. XOXO josan

 


Av josssanemilsara - 28 november 2012 21:34

Har varit ute på en låååång promernad med saris, har kommit hem nu och sitter i soffan med en fett god kebabtallrik. Chillar på livet till 1000
Skulle egentligen ta en varm dusch också men jag är alldeles för trött just nu så det blir sängen i stället.

Vi hörs imorgon! Puss josan

:)

Av josssanemilsara - 26 november 2012 20:56

Heej alla läsare! Idag var det skola helt okej faktiskt för att vara en måndag det gick även väldigt fort gött gött! Sen efter skolan träffade jag Josan lite och vi gick en lång promenad kom faktiskt hem nu<3 så himla mys Puss Sara

Av josssanemilsara - 25 november 2012 21:30

 

 

 

 

 

 

 XOXO josan

Av josssanemilsara - 25 november 2012 18:17

Ojj haha skulle ju blogga men jag somnade ;p 

Har vart så himla trött så det kanske var bra att jag sov lite.. 

Ajja hade ändå inget speciellt att blogga om... 

Nu sitter jag och chillar framför datorn och väntar tills Solsidan ska börja typ två timmar kvar tagga! Haha / Sara 

 

Av josssanemilsara - 25 november 2012 11:15

Heej! Idag är det Söndag och jag är uppe jättetidigt uhh! Men kunde inte sova.. Idag hade jag planerat med mamma att vi skulle dra till stan men jag tror inte det  blir av eftersom jag fortfarande har ont i huvudet.. 

Så jag får väl sätta på någon mysig film att titta på kan även försöka uppdatera så mycket som möjligt idag! 

men nu ska jag gå och äta frukost love!

 

Kram Sara

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards