JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av josssanemilsara - 30 juni 2011 21:28

      

Åå om ni inte testat denna gööör det den är skit god!!! / Sara

25+

Av josssanemilsara - 29 juni 2011 23:24

Jag har precis tittat färdigt på en grymt bra film. Idag var jag och klippte mig det var härligt att klippa av allt det slitna håret, imorgon får ni se en mycket bättre bild på hur det blev. Night josan

 

 

 

Av josssanemilsara - 29 juni 2011 18:36

 


Åhh vill verkligen se den här fast det är lite varmt att gå på bio nu... Haha

/ sara



Av josssanemilsara - 28 juni 2011 18:58

Nu är jag hemma efter en härlig dag på havet, jag jessica och alex åkte ut på en liten ö. Där badade, solade och fikade vi. När jag kom hem blev det go mat, sol och grillade machmellows* jag trodde att jag skulle klippa mig idag men det var visst imorgon? Aja jag har haft en härlig tisdag! Kram josan 

 

Av josssanemilsara - 28 juni 2011 16:03


Hej oj det var längesen jag skrev men jag har inte haft tid att sitta vid


datorn..  På midsommar var jag med Alexandra och vi var på mitt land och hade


skit roligt <3 nu kommer bilderna från midsommar / Sara             Haha blommor jag hade under kudden 7 styckna  

Av josssanemilsara - 27 juni 2011 21:49

Nu har jag duschat och ska ta en kopp tee, mörk choklad och "ett" avsnitt Desperate. Imorgon ska jag klippa mig åhh vad skönt det ska bli, mitt fula slitna hår. Men jag klipper bara topparna nu när man har sparat så länge! Puss Josefin

Juste filmen igår var sjuktbraa!

  

Bild: Camilla Larsson

 

Av josssanemilsara - 27 juni 2011 21:21

Hej glad man är nu när solen är tillbaka! Igår sov natta över hos mig, vi skulle sova i tältet som vi hade satt upp och fixat i men det hände en liten grej på kvällen så vi fick sova inne i stället. Och i morse vaknade vi av att mamma städade och röjde i mitt rum, eftersom det skulle komma fönsterputsare. Men vi har haft det mysigt iaf!

Like always XOXO josan

Av josssanemilsara - 26 juni 2011 12:35

Nu drar man på bio med natta, jag bloggar antagligen ikväll eller imorgon.

Puss josan

 

 

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards