JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av josssanemilsara - 29 november 2011 16:42

I vanliga fall gillar jag inte alls orginalet Titanium med David Guetta.

Men Molly i Idol gör den grymt bra! Synd att hon åkte ut i fredags...   

KRAM JOSAN    (Klicka på länken nedanför)

 

 http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=titanium+molly+idol&source=web&cd=1&ved=0CCYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tv4play.se%2Fnoje%2Fidol%3Ftitle%3Dmolly_pettersson_hammar_-_titanium%26videoid%3D2100074&ei=NP3UTrPNCeLN4QSX6uG3AQ&usg=AFQjCNECA6NGt2i_zv692PiGXk4jPzZ-_w

Av josssanemilsara - 28 november 2011 17:23

Hej igår så hade jag skrivit ett jättelångt inlägg om Advent  men helt plötsligt blir det strömavbrott av den jävla blåsten som var ute... Herregud vad det blåste   

Men jag kan skriva det nu istället (Fast inte allt då)  igår så tände jag det första ljuset och va även i kyrkan (konfirmation) tog även pepparkakor och glögg hemma så gott.  


 /Sara



Av josssanemilsara - 27 november 2011 21:17

Eftersom det är 1a advent idag så tyckte jag att

det passade med ett juligt bildinlägg, tyvärr så är

det ju ingen snö... men jag hoppas verkligen att det kommer

till jul bara. Kramis josis!

    

       

 

Av josssanemilsara - 26 november 2011 21:39

Hej, jag är på rätt dåligt humör just nu eftersom

jag hade skrivit ett långt inlägg och så försvann det

så jag skrev om allt jag kunde komma ihåg och nu hände

det igen och jag är för lat för att skriva om det. Men jag kan

ju iaf säga att jag såg Kronjuvelerna för en stund sedan.

Jag har velat se den väldigt länge så det var roligt att äntligen få

göra det. Filmen var både sorlig och spännade men lite svår att förstå

i mellan åt. Men den rekommenderas verkligen.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag! Kram josan

 

P.S Man får aldrig ta någon annans nycklar. (Ni som har sett filmen fattar)

 

 


 

Av josssanemilsara - 25 november 2011 20:21

Hejhej idag har jag varit på Frölunda Torg med mina kära vänner.

Vi höll på att skratta ihjäl oss på bussen på g hem. Jag köpte bara en julklapp

till en kompis och lite mat att fylla magen med. Vi hörs! Kram josan 

 

Kristen Stewart är med i en ny film (Snow white and the huntsman) den verkar helt okej...

Det går tyvärr inte att lägga in videosar just nu så ni får titta på trailern på YT.   Bloo

       

Hon är ju inte som i Twilight precis!

Av josssanemilsara - 20 november 2011 19:32

Hej idag har jag varit på bio och kollat på  breaking dawn.Den var skit bra!  

Tänkte lägga ut lite bilder nedanför som jag tycker om: /SARA  


     

     

//sara

Av josssanemilsara - 20 november 2011 16:58

Hej, kom precis hem från stan har varit och tittat på Breaking Dawn. Den var hur bra som helst!

Den rekommenderas verkligen. Men jag stör mig enormt mycket på att man måste vänta ett helt

år till på del två...   Aja tiden går ju fort som få ändå.

Någonting som jag tycker är lite dåligt är att sjuåringar kan gå och se den. Den hade alldeles för

obehagliga scener för det! Men jag ska inte avslöja för mycket för er som inte har sett den. Vi höres, kram josan

 

 

Av josssanemilsara - 18 november 2011 17:17

Jack Vidgen är ju grymt duktig! Jag som gillar Adele och (Set fire to the rain)

tycker att han gör den as bra, eftersom den är väldigt svår att sjunga tycker jag då.


Kram josan!


 

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards