JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2011

Av josssanemilsara - 31 december 2011 22:38

Snart är det ju 2012, det känns både roligt och oroligt, om man har sett filmen 2012 då!

Hahaa nu ska jag fortsätta med mitt! Vi ses nästa år, hoppas ni får en trevlig kväll!! Puss å kram josan

 

Av josssanemilsara - 28 december 2011 17:16

Igår tittade jag på filmen No strings attached. Den var riktigt bra faktist, jag trodde inte att den skulle vara så bra, så den rekommenderar jag verkligen. Det var en romantisk komedi med Natalie Portman och Ashton Kutcher i huvudrollerna. Peace out... / josan

 

 


 

 

Av josssanemilsara - 28 december 2011 14:48

Tjoo..!  

Min julafton har vart helt underbar och jätterolig hoppas att eran oxå vart det  

Jag fick massa julklappar kan lägga upp bilder på dom lite senare  

Idag fick jag hem Julia i brevlådan så ska sätta mig nu och läsa den. 


Puss och kram Sara 




 

Av josssanemilsara - 25 december 2011 15:23

Hej, jag ska precis åka på middag hos vänner så jag hinner inte skriva så mycket just nu, men jag hade en underbar kväll igår med familjen, god mat, trevliga människor och fina presenter. Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Kram josan   

Bild: Google  

Av josssanemilsara - 23 december 2011 12:21

Jag kan inte riktigt förstå att det är julafton imorgon. Men det beror nog också på att det inte är någon snö, det gör ju så himla stor skillnad! Men nu har jag andvänt morgonen till att slå in julklappar så nu ska jag sätta mig och titta på den underbara filmen A walk to remember! Vi hörs senare! Kram josan

 

Av josssanemilsara - 21 december 2011 15:40

Eftersom Sara hade svarat på nyårsfrågo så kan ju jag också göra det, fast inte alla.


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag tror inte att jag hade några nyårslöften och om jag hade haft det så skulle jag ändå bryta dom!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Haha, nej inte vad jag vet iaf...


Vilka länder besökte du?

Spanien, danmark och sverige of course!


Vad var din största framgång 2011?

Att jag fick godkänt i alla ämnen måste jag nog säga!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

We did it when we were young, The sound of silence och Good feeling!


Hur ska du tillbringa julen?

Med nära och kära...


Blev du kär i år?

Nej


Favorit pogram på TV?

Desperate!!  


Årets bästa film?

Det är riktigt jämnt mellan Breaking Dawn och In time, så det får bli båda!


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Va på Gran Canaria å Las Palmas


Hur skulle du beskriva din stil 2011?

Haa, som den alltid varit, alldaglig.


Vad fick dig att må bra?

Härliga minnen, musik, vänner och familj!


Vilken kändis var du mest sugen på?

Hahaha ingen speciell men det finns ju några.... (inte Justin Bieber iaf)


Vem saknade du?

Olika personer i olika situationer,   


Planer för 2012?

Hoppas på att inte jorden går under och ta dagarna som dom kommer!


Aa jag hoppas att jag har svarat på dom bästa frågorna iaf! Puss josan 

 

Av josssanemilsara - 21 december 2011 15:31

Alabama, Arkansas, I do love my Ma & Pa
Not the way that I do love you

Holy Moley, Me-oh-My, you're the apple of my eye
Girl, I’ve never loved one like you

Man, oh man, you’re my best friend,
I scream it to the nothingness
There ain’t nothin’ that I need

Well, hot & heavy, pumpkin pie,
chocolate candy, Jesus Christ
There ain’t nothin’ please me more than you

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I’m with you (2x)

La la la la, take me Home
Baby, I’m coming Home

I’ll follow you into the park,
through the jungle, through the dark
Girl, I’ve never loved one like you

Moats & boats & waterfalls,
alley ways & pay phone calls
I’ve been everywhere with you

That’s true

We laugh until we think we’ll die,
barefoot on a summer night
Nothin’ new is sweeter than with you

And in the streets we're running
free like i's only you and mee
Geez, you’re somethin' to see.

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I’m with you (2x)

La la la la, take me Home
Baby, I’m coming Home

Ahh, Home
Let me come Home
Home is whenever I’m with you
Ahh, Home
Let me come Home
Home is when I’m alone with you

Home
Let me come Home
Home is wherever I’m with you

Ahh, Home
Yes, I am Home
Home is when I’m alone with you.

Alabama, Arkansas, I do love my Ma & Pa
Moats & boats & waterfalls & pay phone calls

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I’m with you
Ahh, Home
Let me come Home
Home is when I’m alone with you

http://www.youtube.com/watch?v=rjFaenf1T-Y Kram josan

 

Av josssanemilsara - 20 december 2011 14:47

                                             Nyårsfrågor

 

Eftersom det snart är nyår tänkte jag att det skulle vara kul med nyårsfrågor!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja det gjorde jag verkligen! ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Japp det gjorde jag...


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neej

4. Dog någon som stod dig nära?
 Jaaa <33333 ;(  

5. Vilka länder besökte du?

 Var bara i sverige

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
 Nej inget speciellt


7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22 juli och 16 november <33
8. Vad var din största framgång 2011?
 Haha jag vet inte

9. Största misstaget?
ingenaning

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja sjuk har jag vart  typ 70 gånger bara detta halvår... 
11. Bästa köpet?

Julkapparna jag köpt till min familj :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inget speciellt direkt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna,familj <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Lazy song,fest hos mange

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 

 










16. Vad önskar du att du gjort mer?

 jag vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
haha vet inte
18. Hur ska du tillbringa  julen?
Hemma :D
19. Blev du kär i år?
Neej :)
21. Favoritprogram på TV?
Solsidan

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Jaa

 

23. Bästa boken du läste i år?

 Har inte läst någon bra iår :/  

27. Årets bästa film?

Harry potter

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade tjejmiddag :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Aa att jag inte förlorat min ängel <33

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
normal

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

33. Vem saknade du?

Många

35. Planer för 2012?
Ingenaning har inte riktigt planerat en

Så klart ;) /// sara

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards