JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2011

Av josssanemilsara - 31 mars 2011 15:12

Nu drar jag ut och joggar med syrran i regnet, bloggar ikväll!


Kram josan :D

Av josssanemilsara - 29 mars 2011 19:13

Hejhej idag efter skolan idag så stannade jag kvar med josan vi pluggade haha duktiga tjejor! Det var helt kaos där vi va haha menmen det gick att plugga lite.

Sen så gick vi till skrabbe inte så intressant kanske men aa vi såg lite grejer en helt vanlig människa haha <3 och sen på bussen träffa vi en hedlig gammal goding många minnen väcktes upp... :D och det va skit kul att vara med josan och så åkte vi till torget osv haha men nu ska jag ut för tycker det är så himmla fint väder ute så ni får ha det bra! men idag kommer ingen bild för jag har inga batterier.En vanlig ursäkt men det är faktist så SARA  

Av josssanemilsara - 28 mars 2011 20:26

Heej !

Sitter här med goingen Sara, vi har precis varit ute. Slutade halv fyra idag eftersom vi var på besök på brandstationen, det var faktist väldigt spännande. Vi lyssnade när en av branmännen berättade några tragiska händelser som han varit  med om genom sina ca 30 år. Annars har vi typ pluggat och ätit inte så jätte intressant kanske? haha        kRAMIs jOsAn

  Bild från innan jul. <3 love u


Av josssanemilsara - 27 mars 2011 16:42

Tänkte slänga in en "vem bär den bäst" ibland och denna gången blir det en tröja och ett line. Som jag själv tycker är jätte söta båda två, peace märket är också med såklart! Men jag tycker nog att...


Miley bar den bäst med två söta flättor och ett par jeans shorts.

   P.S tänkte lägga in lite kläder som jag tycker är snygga ibland vad sägs!?            XOXO JOSAN ;P

Av josssanemilsara - 26 mars 2011 21:40

                                          Hejhej

Igår: Förlåt för att jag inte blogga igår men jag hade inte ens en tanke på att blogga så sorry...menmen jag kan berätta vad jag gjorde igår först så var jag ute med mamma för hon letade efter en grej att köpa typ en present men hon hittade inte den present hon ville ha....så vi fick åka hem och äta våfflor istället med familjen :D först när mamma och jag skulle göra så gick det åt skogen så vår räddare var pappa så han gjorde alla och dom var sjukt goda! :D och sen satt jag och kollade på tv!


Idag:så har jag vart först på Engelskan med Matilda Trevligttrevligt!

Sen så åkte jag med mamma till affären och handlade ja mat sen åkte vi hem när vi handlat klart och så kollade jag på svalleskär SISTA och den var jäääääättebra! synd att det bara var sista....gilla serien! och så klart har jag SLÄKT en timme <3 för jorden/naturen duktigt :P Hoppas alla andra gjorde det! Viktigt iallfall 

men detta var min dag så Hej då Kramar SARA    MIN ÄLSKLING! <3


Av josssanemilsara - 26 mars 2011 20:28

Hej ville bara påmmina om att earth hour börjar snart så släck ner huset och sätt dig med ett värme ljus!    Josan :D

Av josssanemilsara - 26 mars 2011 20:14

Många kanske vet att jag älskar mina gamla hedliga Converse som jag har i alla väder, haha. Men jag tänkte köpa ett par till snart men vet inte riktigt vilken färg? Inte vita iallafall! Så det skulle vara bra med lite råd. I lovee Converse man kan ha dom till typ allting, dom är ju dyra och så men det är ju såå snyggt dom finns typ i alla olika färger hittade ett par med Twilight på haha... kul om det skulle finnas ett par med Desperate hosewifes på!      inte för att jag skulle köpa dom, men ändå.


     HAHA EN FIN LITEN SAMLING                      KRAM JOSAN <3<3

Av josssanemilsara - 26 mars 2011 18:27

   Jag täkte att det var på tiden att jag skaffade mig något rosa eftersom jag inte har något rosa plagg i min baderob!      / josan

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards