JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2012

Av josssanemilsara - 30 april 2012 23:22

Vad kan man säga mer än p.e.a.c.e och taack mamma! / josan

 

 

 

Av josssanemilsara - 30 april 2012 22:53

   

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta var lite picx från den senaste veckan, XOXO JOSAN





Av josssanemilsara - 28 april 2012 13:41

Hej! Tiden går ju hur fort som helst, snart är det ju sommarlov! Väldigt efterlängtat. Då ska jag lätt chilla på livet varje dag typ. Sara har ju svarat på olika frågor, jag ska nog också göra det. Men nu ska jag ut på en liten promenix så vi höres! Kram josan   

 

Detta fina fick jag av min underbara syster, clothes from Forever 21.

 


 


Av josssanemilsara - 26 april 2012 17:09

Hejhej vill verkligen se på The lycky one den värkar skit bra! Så ska göra det :) Slänger in en trailer ;)


   

Klicka på länken : http://www.youtube.com/watch?v=FgdVhUbrq0s


Kram Sara :)))

Av josssanemilsara - 26 april 2012 11:07

Tjenare nu har jag syslöjd! :D med josan och våra klasskompisar ;) snart ska vi dra och äta ha det gött så ses vi ikväll :)

Av josssanemilsara - 26 april 2012 11:07

Tjenare nu har jag syslöjd! :D med josan och våra klasskompisar ;) snart ska vi dra och äta ha det gött så ses vi ikväll :)

Av josssanemilsara - 25 april 2012 21:41

Har verkligen inte haft tid att blogga... :P Har haft fullt upp! Men nu tänkte jag svara på en frågelista ;)


1. Hur gammal är du om fem år? 20 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Många :)

3. Hur lång är du? 168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Ingen koll faktiskt.. haha xD

5. Vem ringde du senast? Farmor

6. Vem ringde dig senast? En kompis ;)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ring mig!!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på men att ringa mest

9. När såg du senast din mamma? Nu

10. Vilken ögonfärg har du? Blåa

11. När vaknade du i dag? Halv sju

12. Vilken är din favoritjulsång? Ingenaning

13. Vilken är din favoritplats? Hemma bland annat finns massa andra ställen med  

14. Vilken plats föredrar du minst? Mitt ute i ingenstans

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte :P

16. Vad skrämde dig om natten som liten ? Att det fanns spöken under sängen xD

17. När skratta du senast? Igår ;)

18. Hur stor är din säng? Ingenaning

19. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake

20.  Tycker du om kinamat? Dum fråga? Såklart :)

21. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp

22. Ditt fullständiga namn? Sara Viktoria Lindblom


Kram! Sara :)





 

Av josssanemilsara - 20 april 2012 19:24

Tjoosan! ;p Klassen var i stan idaaa, för ss, stadsvandring & studiebesök. Efter det åkte Anja å ja in till stan lite. Man ärju trött nu asså + att fötterna värker...Så nu blire, fotbad, lax & potatisgratäng, Let's dance å lite choklad som freddagsmys sedan ska jag nog lägga mig i soffan med täcket, massa kuddar och titta på Breaking Dawn! Love it. <3 Puss josan

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards