JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2011

Av josssanemilsara - 30 april 2011 22:08

Idag har jag varit inne i stan med Jessica hela dagen, kan tyvärr inte lägga upp några bilder eftersom vi tog dom med hennes kamera. Hahah folk stod i trafikljusen och tittade på Chalmerskortegen det såg jätte roligt ut. När vi hade gått runt där lite  gick vi på ett ekologiskt café och åt toast, morotskaka och jessi tog en (drömkaka*) eftersom jag var med Jessi så åt vi ju rättvise märkta grejer.

Good stuff. Hehe sen tror jag att vi sprängde högtalarna i bilen också...    

Glömde säga att när jag och Anja var på väg till bussen i går kom en räv springande efter en jätte söt lite hare, typ en meter i från oss vi blev as rädda först. Hoppas den klara sig.  

Denna jackan fast i rosa, köpte jag idag.

  

Köpte också ett par sådana träningsbyxor, + ett par små saker.   Ciao  / josefin

Av josssanemilsara - 29 april 2011 21:56

Hejjj Äntligen är det Fredag så skönt.

Idag så var jag i skolan som vanligt och efter så åkte jag till landet åkte bara förbi en affär och köpte en tidning som är skit bra!Jag har fotat lite så bilder kan komma snart ...Haha

jag har inte gjort något annat speciellt idag.. så hej då kram sara

förlåt för att jag inte laddar upp bilder men är på landet och har glömt laddaren!


Av josssanemilsara - 29 april 2011 21:14

Tjaba!  Idag har varit en helt vanligt dag, det har inte hänt så jätte mycket.

Eller jo det hände en lite olycka i matsalen...hehe det var INTE kul.

Men nu sitter jag och tittar på Criminal mind, spännande!

Gör ett inlägg senare ikväll eftersom det är heeelg!     Love josan

 

  




Av josssanemilsara - 28 april 2011 18:12

Hej!

Jag kan börja med att berätta att jag tycker mina inlägg kan vara lite meningslösa

ibland. Därför skulle jag uppskatta lite tips om vad jag kan skriva om eller vad ni vill se mer av. Aja jag ska fortsätta med pluggningen... -.-

Har nämligen engelska  prov imorgon, känns inte som att det kommer gå jätte bra.


Vill ta ett flyg imorgon ner till Canarias, jag kan stanna där över helgen. :D

MOI

Den vackra solnedgången vi hade på väg hem.     / josan

    

?

Av josssanemilsara - 27 april 2011 18:57

Så här ska jag säga till en lärare nästa gång dom frågar:     josan

 

DH

Av josssanemilsara - 26 april 2011 20:45

Hinner verkligen inte blogga today, har haft fullt upp hela dagen...  -.-

Ska sätta mig och titta på Desperate nu. Kärlek!

 

Många kramar josan.

Av josssanemilsara - 25 april 2011 18:46

                                        Hejhej!

Helgen har vart jättekul har gjort rätt mycket i lördags på kvällen så gick jag och Alex till elden för det var ju påsk och det var jättevarmt  ^^haha^^  och vi såg massor med folk! Sedan sov hon hos mig! Sen igår på kvällen satt jag bara framför tv:n och idag var jag lite med Ellinor och sedan gick jag på kalas..!! :D


Hej då //sara 



Av josssanemilsara - 24 april 2011 18:43

Hej.


Igår var jag med Sara, vi hade vattenkrig... hahahah gissa vem som vann!

Hihi me. Men när hon hade gått var jag tvungen att soltorkas,    när jag hade gjort det blev det lax till middag, mummmmi. Och eftersom vi hade gick upp ganska sent så var jag ju inte lika trött på kvällen. Så jag satte mig och tittade på Superman,  hehe...

Den var faktist bra!                                                    
  (Inte teknad, såklart.)

  Puss josan      





Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards