JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2011

Av josssanemilsara - 31 oktober 2011 16:41

I lördags var jag på In Time. Den va as bra, rekomenderar den verkligen!

Jag hinner inte skriva så mycket mer just nu. Kram josan

 

 


Tid

Av josssanemilsara - 29 oktober 2011 14:41

Nu drar jag på bio, vet inte riktigt vilken än men jag tror det blir In Time.  Hörs senare Puss josan

Av josssanemilsara - 28 oktober 2011 21:17

Snart kommer Breaking Dawn ut! Längtar faktist lite. Men nu blire fredags mys! Kram josan

 

P.S Robert Pattinson & Ashley Greene är i stockholm NU. Man kan titta på presskonferansen* på SVT.se

Today i Stockholm...  


 

Av josssanemilsara - 28 oktober 2011 18:58

                                                  

                  Hej   

Snart är det Halloween tycker faktiskt det är jätteroligt att se på folk som klär ut sig.Och hur dom klär sig kan lägga upp några bilder längre ner.   

Igår åkte Fredrik ut i robinson lite synd men hejar på Ola hoppas han vinner   




Bilderna är tagna från google


Kram sara

Av josssanemilsara - 28 oktober 2011 15:15

Hej! Glad tjej här, idag är första dagen på höstlovet.

Så himla härligt imorgon ska jag helt klart sova sjukt länge!

Lite info om idag: Alla tjejer hade klätt ut sig till pluggisar och klassen

sprang slingan man skulle klara det på 35 minuter för att inte få F

Men det gick bra för mig, fast jag är otroligt uttmattad snacka om

att jag ska sova och slappa mig igenom lovet! Kram josan

En liten härlig hängmatta bara... <33 

Av josssanemilsara - 26 oktober 2011 17:46

Sitter bara här och drömmer lite! Kram josan

  

 

 

 

      



Av josssanemilsara - 25 oktober 2011 15:21

Heej har vart sjuk ett bra tag nu men jag är äntligen frisk nu    

Om ni inte har sett Hachico en vän för livet måste ni verkligen se den.Den är både sorlig och bra och är verklighetsbaserad.


Den riktiga hunden levde i japan och väntade på sin husse i 9 år.

Nu står en staty där som är på denna bilden längst ner till höger.


Kram sara

Av josssanemilsara - 22 oktober 2011 16:23

... blir Never let me go. Jag har aldrig sett den innan och den verkar riktigt bra, med Keira Knightley i huvudrollen! Ett stort plus för det! Kram josan

     


Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards