JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under maj 2011

Av josssanemilsara - 31 maj 2011 20:41

Hellu, i dag har jag varit i stan med natta. Hahah en bruten nagel var med... 

Just nu har jag precis duschat och ska snart sätta mig och titta på DH med en kopp te. Denna veckan kommer bli bäst i morgon har vi inga vanliga lektioner bara T festivalen, på torsdag och fredag är alla lediga och på måndag är det Sveriges nationaldag. Ingen skola på fem dagar......!

     Hahah min coola "afrikanska" gipsfigur som jag gjorde på elevensval.

                                    Puss josssan

     

 

Av josssanemilsara - 31 maj 2011 17:22

Hejhej har inte bloggat på länge...Förlåt men  har inte haft tid.

Jag kan berätta att jag hade en jättebra Söndag med Morsdag firande

åt svenska jordgubbar med grädde och det var jättttegoooot!

Sen igår gjorde jag inte så mycket städade bara mitt rum inte så intressant kanske.

Men idag så var jag i skolan och sista lektionen var Elevensval och jag har bild så blev klar med min gips figur och blev rätt nöjd med den  


Imon är det trästocksfestivalen (Stav) Så börjar 10.00 så gött!   



/Sara   Haha en bild jag målat på datan!   


Av josssanemilsara - 29 maj 2011 22:31

Kvällsmaten, tee och en chokladbit. Puss Josefin!

  

Mammas fina rosor som hon fick av Jessica på morsdag, av mig fick hon en go kram och ett " jag älskar dig" istället.

Av josssanemilsara - 29 maj 2011 22:22

Tog lite ögon bilder bara för skoj skull. Love and peace josan

          

Av josssanemilsara - 29 maj 2011 16:33

Ligger i nattas säng och väntar på att hon ska duscha färdigt. Idag har vi pluggat ätit,lyssnat på musik m.m Hahah samma låt typ tjugo gånger!

Vi tittade på en jättebra film igår "Taken" den rekomenderar jag verkligen. Men nu måste jag dra. 


Puss josan

Av josssanemilsara - 28 maj 2011 18:12

Hejsan svejsan!  

Sitter i sängen och har det trevligt med min underbara Nathalie. Jag ska sova över här, vi ska snart laga mat och titta på film och ha det trevligt. Till efterätt får det bli rulltårta med hallon smak och grädde till det.... Mummmmi

Men annars har det inte hänt så jätte mycket, hade geografi prov igår hoppas att det gick bra. Men nu ska jag fortsätta att vara med bästisen.  

 Puss & kram Josefin


 

Av josssanemilsara - 27 maj 2011 18:21

  Sitter och äter GODISBILAR nu det är ju fredag!!!!!! / sara

Av josssanemilsara - 27 maj 2011 17:23

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag ska F.a.N inte säga hur sur jag är just nu! Jag hade skrivit ett jäätte långt bra inlägg om kääärlek!! Men datan har STORA problem så det försvann och jag skrev om allting som jag kom ihåg! Och nu hände det en gång till och jag ooorkar verkligen inte skriva om allt igen! Fyfan vad sur jag blir! Men jag lägger ut bilder på vad kärlek för mig iaf.

                

  

  


  

Detta är kärlek för mig! Jag älskar er ni är bäst i hela verden... LOVE JOSEFIN

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards