JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under januari 2012

Av josssanemilsara - 27 januari 2012 16:56

Fredaaaagggggggg!! Som ni kanske märker så är jag glad att det äntligen är helg, men helgen går ju alldeles för fort! Två dagar är ju ingenting om man jämför med att gå i skolan fem dagar och bara göra jobbiga, stressiga och tråkiga grejer hela tiden. Aja jag hoppas att det ger ett bra resultat senare i livet iaf... Efter ännu en jobbig skolvecka och en påfrestande idrottslektion så ska jag belöna mig själv med någonting gott och en bra film!

Puss å kram josan

 

Av josssanemilsara - 26 januari 2012 15:48

Klackar med nitar är hur snyggt som helst! Om jag ser ett par billiga så köper jag dom på dirren!! <33 Puss josan

       

Av josssanemilsara - 25 januari 2012 17:37

Jag ville bara passa på och tala om att Sveriges första Starbucks har öppnat i Göteborg.

I love Starbucks, best coffee ever! På nästan alla kort på känisar ute på stan, Hollywood, New York osv håller i en Starbucks. Jag har en underbar ST coffee mugg som jag dricker i nästan varje morgon som min underbara Nathalie köpte i Thailand förr förra året tror jag de va. Puss å kram josan

 

 

(:

Av josssanemilsara - 24 januari 2012 19:58

Hejj! (: Tänkte bara berätta att i Fredags var jag på bio och kollade på Simon och ekarna om ni inte har sätt den en  så se den den är sjukt bra! Bill skarsgård är ju med och det ger ju ett extra +

 // sara

 

Lite bilder från filmen.. :D

 

Tänkte även läsa boken och hoppas att den är bra!

 

//Sara

Av josssanemilsara - 21 januari 2012 20:30

Hej,   Jag vill börja med att be om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen! Min dator har nämligen varit ur funktion den senaste tiden... men jag är snart tillbaka igen! Idag har jag varit i stan med en Nathalie, vi var och åt på en mysig italiensk resturang i Linné, jag tror den heter Da vinci. Efter det gick vi på galapremiären av filmen Isdraken

det var mingel och sånt innan och skådespelarna,regissören och några andra som har hjälp till med filmen va med eftersom det var världspremiär. Filmen var bra, budskapet med den var att hitta hem tror jag... 

Kram josan

 


 

 

Av josssanemilsara - 21 januari 2012 15:52

Imorgon fyller jag 15 år!! :D     



Längtar! // Sara 







 


Av josssanemilsara - 12 januari 2012 19:21

Hejj skulle ladda upp bilder igår men hade inte riktigt tid så tänkte göra det idag men kunde bara ladda upp en bild datan vill inte fungera som den ska  Detta åt jag igår och det är så sjukt gott älskar verkligen en sådan låda :D  

Tänkte även göra något roligt inlägg så det blir roligare att läsa men jag vet inte riktigt vad har några idér iallafall.

kanske slänger in ett inlägg lite senare //Sara


Av josssanemilsara - 11 januari 2012 21:05

Kärlek är en drog som inte kan döda dig, men den kan skada dig... Puss J

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards