JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2012

Av josssanemilsara - 25 februari 2012 18:35

Sitter å tittar på Straw Dogs (thriller) med snyggingen Alexander Skarsgård i huvudrollen! /josan


Lite handling om filmen

Ett ungt par (James Marsden och Kate Bosworth) flyttar till en pittoresk liten stad i den amerikanska södern. Men det som var tänkt att bli en nystart utvecklas snart till ett rent helvete när mörka hemligheter och förbjudna känslor avslöjas. När de tas till fånga av stans värstingar med en hänsynslös ledare (Alexander Skarsgård från tv-serien "True Blood") i spetsen, ställs de inför en mardrömslik natt. För att överleva måste de nu ta till ännu brutalare metoder än sina fiender.

Den är från 2011.

 





Av josssanemilsara - 21 februari 2012 19:54

Idag äre ju fettisdagen även, kallad semlans dag. Jag och alex var sjukt sugna på semlor när vi låg och halvt sov i bibban... <33 hahaa. Aja nu ska jag iaf äta min efterlängtade semla med mycket fett! Måste verkligen börja träna stenhårt med tanke på vad jag stoppar i mig lite då och då...   Kramisar josan

 

 

Av josssanemilsara - 19 februari 2012 22:08

Idag har det varit en riktigt härlig dag full med solsken! Love it!

Imorgon börjar skolan igen, inte lika härligt kanske. Ser verkligen inte fram emot att gå upp halv sju istället för halv tolv eller kaske halv ett... / josan

 

Todag


Av josssanemilsara - 18 februari 2012 18:47

 

If you crying when you wake up after a dream, it´s not because you having a nightmare,

it´s because you so badly hoped that your dream was true...

Puss josan


Av josssanemilsara - 17 februari 2012 19:21

Min fredag kommer jag att tillbringa med Taylor Lautner och jordgubbar med smällt choklad <3 Tyvärr måste jag dela honom med Lily Collins... men men, thats life. Jag hoppas ni får en fortsatt mysig fredag! Kram josan

 

 

 

Av josssanemilsara - 17 februari 2012 18:14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/josan   

Av josssanemilsara - 16 februari 2012 22:25

   

 

Några åk i backarna och sedan mat + donut med varm choklad å grädde...

 

 

 

Festisen Sara!   /josan

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards