JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2012

Av josssanemilsara - 31 december 2012 19:44

GOTT NYTT ÅR alla bloggläsare! Är med Josefin under nyår och ska fira den med henne! Det kommer att bli bäst! Ha det nu jättebra under nyår skriver imorgon igen, puss o kram Sara
P.s gör en återblick över 2012 imorgon så håll utkick!

Av josssanemilsara - 31 december 2012 19:36

Nu sitter jag här med Sara som jag ska spendera kvällen/natten med!

Sjukt kul har vi! NU TAGGAR VI 2013!! 


Vi tänkte iaf äta lite lax och efter det drar vi ut! Vi får se om vi uppdaterar mer ikväll men annars hörs vi imorgon. då ska ni även få outfiten för kvällen. 

Loovee you guys, PUSS JOSAN OCH SARA

 

Av josssanemilsara - 31 december 2012 13:30

Såg nu att det inte hade kommit upp. Ett inlägg på vad jag hade på mig igår.
Så tänkte att jag kunde lägga upp det nu istället. / Sara

Av josssanemilsara - 31 december 2012 13:25

Idag är det nyår! Tagga!
Hoppas ni får en bra nyår! Kram Sara

Av josssanemilsara - 31 december 2012 11:48

 

Min frukost består av en latte, lite hallon-yogurt och vörtbröd med skinka. BIG LOVE.

nu ska jag bara klä på mig och städa lite i mitt rum så ska ni få höra dagens planer senare. /J

Av josssanemilsara - 30 december 2012 22:26

Här är några klänningar jag rotade fram ur gaderoben som jag funderar på att ha på nyår. 

Vet bara inte vilken riktigt än! XOXO josan

 

 

Denna sockersöta klänningen har jag endast användt en gång, tror Jeaney har haft den några gånger också men den är jättefin, dock är uringningen väldigt djup. Jag tror den är köpt på Nastygal men jag vet inte helt säkert.

 

 

Den här äälskar jag! Den är till och med utanvänd och utsliten på axelbanden. Från H&M är den

 

 

 

Eller en lite rockigare variant från Forever 21,

även den är nästan aldrig använd så det vore kul om man kunde få göra det

   

Sist men inte minst en av mina favoriter. Den blå underbara klänningen från H&M, däremot känns det mer som en sommar klänning...

Jag har även en svart basic klänning utan axelband som jag funderar på. Aja vi får se vad det blir, någonting måste jag ju ha på mig eftersom min underbara ska vara så fin så vill jag ju också vara det! ;)




   




Av josssanemilsara - 30 december 2012 20:08

Måste bara tipsa om denna musiken! 

 

Tycker om båda två sjukt mycket!   / Sara 

 

 

 

Av josssanemilsara - 30 december 2012 20:02

 

GE MIG DESSA UNDERBARA SKAPELSER!  /j





Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards