JosssanEmilSara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2012

Av josssanemilsara - 31 oktober 2012 17:01

Heeej fyfan vad kallt det är ute! Usch! :( Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan men just nu är jag i stan för skulle hjälpa mamma med lite grejer hon skulle fiixa ;) Så därför kommer det ett litet längre inlägg senare på kvällen as najzzz så kolla in då! :) :] // Sara

K

Av josssanemilsara - 30 oktober 2012 23:23

Har packat färdig och är redo för imorgon! Åker to Warszawa med Anja. Ska bo hos hennes släkt! Kommer hem på söndag men jag hoppas att Sara uppdaterar massa åt er när jag är borta  :P

Ha det bra så länge!

Puss & kram josan

 

 

Bilder ifrån wh  


SPA

Av josssanemilsara - 30 oktober 2012 23:09

Jag var på spa igår. Finns inte så mycket att säga om de. Välbehövligt, underbart och lyxigt! Dom hade allt man kunde tänka sig. Enorma värmestenar att ligga på, regnduschar, massa olika typer av bastuar, pooler med olika färger, en inne trädgård, utepool, ljusrum, mörkerum med vattensängar, is pooler, badkar omgjorda till sängar med någon skum madrass i och massa massa mer!


XOXO josan

 

Av josssanemilsara - 30 oktober 2012 20:35

 

 

 

 

Two new boots <3  //josan


   


     


     


Av josssanemilsara - 29 oktober 2012 11:12

Piglet: How do you spell love?


Pooh: You don´t spell it. You feel it.

 

 

XOXO josan


Av josssanemilsara - 28 oktober 2012 22:03

Åhh det är lov nu så himla gött och skönt! har verkligen lä'ngtat!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om har liksom inget roligt att berätta eftersom jag inte vill skriva ut allting här, så det blir sjukt svårt att blogga dåå. Hahah men kom gärna med tips om vad ni vill läsa om så kanske jag kan skriva om det. 

Nu kommer jag inte på något mer att skriva haha förlåt att jag är så tråkig.. :/

 

// Sara 

 

Btw saknar detta! <3 

       

skidåkning med Josan det är grejer det! :D <3 Så jävla skoj! 

 

 

 

Av josssanemilsara - 28 oktober 2012 19:43

 

 

XOXO josan

    

      






      

Av josssanemilsara - 27 oktober 2012 21:23

- New in -

 

 

 

 

XOXO josan

Presentation


josan & Sara here! Follow our fucking amazing blog J.E.S.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni läsare att vi ska en frågestund?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards